Bla bla bla

Mina statistik siffror börjar se dåliga ut efter ett par dagars uppsving. Jag funderar starkt på att be Kissie eller nån annan storbloggare om att de ska länka till min blogg. Kanske kan bli en riktigt operation Blogghora som min kollega Pelle pellespersonliga.se brukar köra med ibland och nej jag kan inte länka till namnet för jag är så oteknisk. Mycket kan jag, men inte datatermer. Där är jag helt lost. Som en fyraåring ungefär eller nä de är nog smartare än mig där. Jag är bra på trivial pursuit frågor.

Det blev lite loppisfynd på förmiddagen ialf, bilder får ni ser om efter i stjärnorna för jag ska snart sova för att gå upp 05.15 imorgon. Men jag kan ju säga att jag gynnade släkten ialf. För övrigt tar jag tillbaka allt om att det går bra att jobba som preggo, det är inte roligt nånstans. Magen är i vägen överallt och ont i fötterna har jag och i nederdelen av magen också, är det foglossningar på gång?? Jag har ingen aning om hur sådana känns, har bara hört att de ska göra ont. Tydligen så är det när bäckenet rör sig eller nåt och jag som har så jättekoll på kroppens anatomi, har ju knappt koll på var bäckenet sitter. Man kanske skulle ha hängt med lite mer under biologilektionerna på högstadiet.

För övrigt har jag fått höra att jag svär mycket och det är jag mycket medveten och tyvärr kommer många svordomar utan att jag tänker på det. Men jag har alltid sagt att jag ska sluta svära när jag skaffar barn så det kanske är dags att bättra sig, hur det ska gå till vet jag inte riktigt, kanske får börja med att böta pengar. Den som får de pengar kommer att bli rik, det kan jag lova på riktigt.

Dagen till ära så har hanen klippt gräset åt mig, jag hade ju viktigare saker för mig i onsdags (jag åt kakor) än att klippa klart gräset. Nä men helt ärligt så orkade jag inte göra klart eftersom jag hade slitit med ett gäng skottkärror med stenkross. Och sen har det regnat när vi har haft tid att klippa gräset.

Mycket ordbajs blev det visst.
Kommentarer
Postat av: pelle

hahaha, ja - kör operation blogghora för fan! ;D

2010-08-22 @ 22:16:56
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Stina

Är det så att du börjar få ont skulle jag börja med med att sluta klippa gräs och ösa grus.

2010-08-23 @ 20:33:51
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: Maria

Äta kakor är alltid viktigare än att klippa gräs! :D

2010-08-24 @ 15:17:13
URL: http://www.widarsson.blogspot.com/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0