Hemvändare

Igår kväll när jag kollade om nån katt ville in för tredje gången så kom det in två katter istället för en som det gjort den senaste veckan. Det var Gösta som kom hem efter att ha vart på vift i sex dagar. Han var så kelen och pratglad. Han var däremot inte det minsta mager som den andra katten var när han kom hem. Så nu har vi återigen två katter hemma och det känns mycket skönt. Fast jag tror att Seth blev lite sur för att Gösta fick all uppmärksamhet och han ingen.

Idag blir det jobb 11-20 och just nu känns det helt okej men jag vet att när klockan blir fyra i eftermiddag så kommer jag bra gärna vilja åka hem. Annars var det rätt skönt att jobba igår, vardagen börjar närma sig på jobbet, dvs lågförsäljningen. Visst det är kul när det är action på jobbet men det blir lite jobbigt när man inte hinner med att städa matsalen och fylla upp till nästa skift. Folk blir så griniga då av nån anledning.

Jag hoppas på att det ligger mer grus i gången när jag kommer hem ikväll, men sån tur har jag nog inte.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0