Mina fynd




Nu kommer lite bilder på mina fynd som jag gjorde på vägen hem från Sunne. Längst upp ser ni tre stycken lp-skivor. Skivorna är med Noice, Carola och The Pinks. Jag har inte hunnit lyssna på dom än, men de med Carola och The Pinks kan jag utantill då jag är uppväxt med dom. Noice har jag inte lyssnat så mycket på men jag har läst deras biografi och tyckte att man kanske skulle kolla upp lite hur de låter.

Till er som hade sett framemot att jag skulle måla en bricka får jag göra besvikna. Jag hittade en färdig för 29kr på någon billig affär i Sunne. Däremot så ska Daniel borra hål i sidorna och vi ska sätta dit ett mindre rep eller större snöre beroende på hur man ser det.

Idag blir det att storhandla mat, tvätta och sätta upp gardiner. Jag kommer vara helt slut ikväll.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0