Skitdag

Idag har helt lät varit den sämsta/träligaste dagen på hela semestern. Jag hade storslagna planer på att klippa gräset och fixa lite annat. Men det sket sig rejält när jag vaknade med magont och illamående. Efter några turer till toaletten så trodde jag det skulle släppa med icke. Sen trodde jag det skulle släppa med lite sömn. Men icke efter att ha sovit till fyra på eftermiddagen så mådde jag fortfarande inte bra. Nu fem timmar senare och med lite mot illamående tabletter i magen så börjar jag likna en människa. Jag har ialf haft världens bästaste sambo som har vakat vid mig hela dagen och hämtat allt jag velat haft.

Imorgon hoppas jag på att må toppen för då ska jag och hanen dra till Sunne och bo på hotell, eller länsmansgården som det så fint heter. Det är liksom våran semester, en jävligt kort sådan men det är vad ekonomin tillåter när man renoverar som dårar. För er som missat det så går arbetet vidare i källaren med nya panna osv. Så igår byggdes pelletsförrådet upp igen och det var inte roligt nånstans och snart blir det ett hål i väggen därnere så pelletsen kan komma in från bulkbilen. För er som vill får ni gärna komma och göra studiebesök när det är klart.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0