Stora staden

Idag ska jag in till den stora staden med min äldre syster när hon ska prova sin brudklänning. Det ska bli skojigt och med lite tur kanske min tärnklänning har kommit. Men den blir lite svårare att prova eftersom magen kommer att växa en hel del innan den 25 september. Var hon nödvändigtvis tvungen att gifta sig när jag är preggo?? En fråga som jag förmodligen får ett ja till svar. Men jag har väntat i ungefär 10 år på att hon och hennes sambo ska gå och gänga sig så det var väl på tiden.

Dessutom har jag råkat på ett stort mycket allvarligt i-lands problem. Det är så att nu när jag har semester så går inte mina naglar av i samma utsträckning som när jag jobbar och vänster pekfingernagel börjar bli riktig lång och det går inte alls lika bra att skriva på datorn då. En enkel lösning skulle ju vara att klippa nageln, men det tar emot litegrann.
Kommentarer
Postat av: Hanna

Hamnar dina naglar i hamburgarna när du jobbar?

;0)

2010-08-04 @ 14:09:35
URL: http://karusellflickanskrypin.blogspot.com

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0