Tillbaka till verkligheten

Idag är jag återigen tillbaka till verkligheten efter tre veckors semester, som var på tok för kort om jag får säga mitt. Förra året var jag hemma nästan fem veckor, men det berodde på att jag började med att vara sjuk efter semestern och det är jag inte i år. Däremot så vaknade jag en halvtimme innan klockan ringde, fast det visste jag att jag skulle göra för jag har vaknat runt halv sex varenda morgon på semestern och gått på toa och sen somnat om. Men att somna om så kort tid innan klockan ringer är ett problem för mig så vid kvart i sex gick jag upp ialf och nu sitter jag här. Men jag ser det positiva i det hela och det är att jag kommer att jobba i ungefär tre månader till (om inte mindre) och sen kommer jag att knalla på hem på lite föräldraledighet. Nä mer semester och en snabbare dator till mig tack och sen att katterna kommer hem så skulle jag vara en mycket nöjd kvinna.

Nu får ni inget mer svammel från mig.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0