Utflykt

Idag har jag varit på utflykt med Daniels mor, mormor, syster och systerdotter. Vi var och hälsade på hans brors ex som numera bor i Bålsta med ny karl och en liten son. Utflykten var rolig, det är inte varje dag jag är ute och far med dom och så var det roligt att träffa Mari för det var några år sen jag träffade henne sist. Det kan ha varit så längesen som 2½ år, men jag är inte helt säker. Sen fick jag en massa barnkläder av henne i de minsta storlekarna som hennes son hade vuxit ur och det var väldigt snällt av henne och absolut inget jag hade räknat med.

Igår var det också trevligt när mina föräldrar och min moster med gubbe var här och grillade. Tyvärr så kom jag aldrig så långt att jag hann hälla i dom en massa sprit, eftersom jag inte fyller mig själv så måste jag fylla nån annan men de drack så dåligt och det var väl kanske lika bra det.

Trött som en gnu är jag och snart blir det nog sängen. Så rolig är jag idag till skillnad mot våra grannar som har förfest innan Gropafesten.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0