Jävla katt

Den där Seth mådde inte så bra som vi trodde, han har problem med sina klor och nu går han omkring med tratt så han inte kan tvätta klon. Han är inte alls glad och så hittar han på så mycket hyss som att hoppa upp på biljardbordet och köksbänkarna och så blir han jättegosig och tvångsgosar med en. Men nu kan han gå i trappen i alf utan att stöta emot med trappen på varenda steg.

Idag ska det besökas loppisar i närheten tillsammans med svärföräldrarna. Jag hoppas på att hitta Carolas skiva Främling på LP/vinyl. Sen även lite böcker är jag ute efter och en bricka i trä som ska bli vit. Jag såg en bricka på Ankis Magasin när vi var där, men den kostade cirka 249:- och det kändes dyrt för en vitmålad träbricka i shabby
chic stil.

Dessutom har jag hittat ett te som borde passa min äldre syster, det är Liptons Black Rose i något premium segment på lösvikt. Det smakar massor med kanel och hon är ju en kaneldyrkare.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0