Semester

Nu har äntligen min semester börjat. Vädret är som det inte ska vara men för tillfället är jag nöjd över att vara ledig och inte klippa gräset. Men det där gräset kommer bli jobbigt att klippa när det är dags för det.

Mina semesterplaner för idag lyder efter följande; städa kylskåpet, måla lite dörrfoder, leta efter stor katt, göra matsedel, åka och handla mat. Funderar på att inhandla ett par mammabyxor också. Jag har klarat mig utan nu när det har vart varmt ute, men mina jeans är tydligen lite tightare än mina shorts och jag vägrar använda mysbyxor även om jag går hemma själv. Just nu har jag ett par ärvda mammabyxor, men de är inte så snygga och så är de aningen för korta också.

Den stora katten Seth har varit borta nu några dagar och Gösta har hur tråkigt som helst nu när det regnar och ingen att leka med. Den stackars katten. Så det är bara att trotsa regnet och leta efter Seth. Hur Daniel ska klara det utan att smälta är för mig en gåta. Eller så tvingar han mig att leta själv.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0