Barnvakt

Idag har jag ju vart barnvakt till en söt E som dessutom var lite gnällig på slutet. Men jag skyller det hela på Saltkråkan att hon har båtar i huvudet och att båten på servetthållaren skulle sitta fast.



Här klappar det lilla barnet den stora katten. Den stora katten Seth har däremot tappat ett kilo. Från 7 kilo så väger han nu bara 6 kilo.

Sen skulle det visst badas lite.


Tuffaste badtjejen i år.



Det var inte heller helt varmt i vattnet idag heller.

Och jag har fortfarande tusen saker kvar att göra, som att städa klart köket och sovrummet. Plantera blommor som jag har köpt idag och sen hade jag planer på att rensa rabatten och städa pergolan. Man tror man ska hinna så mycket saker när man är barnvakt men jag har knappt fått nånting gjort.

Pilutta
Kommentarer
Postat av: Stina

I spalten till höger står min blogg fel...parkera snett heter den inte. Den heter parkerarsnett som ett ord.

2010-06-30 @ 19:58:30
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: Knixie

Sorry stina de är jag som lagt in. Hjälper madde att styla bloggen m.m. Men hon är lite seg med att skicka bilder till headern...

2010-06-30 @ 22:51:09
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: Hanna

Fin blogg!



Måste tyvärr tacka nej till grillandet den 10:e. Åker till Skåne den dagen, fick veta det för ett par dagar sedan. Hoppas dock att jag snart ska kunna komma förbi hemma hos er igen, det var ett tag sedan nu...

Kram!

2010-06-30 @ 23:24:49
Postat av: Stina

Knixie: Ja göra saker fort är väl inte Maddes starka sida...att göra saker i lite lagom takt är hon däremot världsbäst på ;-)

2010-07-03 @ 18:45:58
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0