Blögg

I brist på annat så kommer här en blögg. Min sambo leker med Andreas så jag är lämnad till mitt öde och då mitt internet börjar på ta slut och bara SVT fungerar på tv.n, jag inte är sugen på att läsa, se på film eller nån tv-serie på dvd så får jag trakassera mina medmänniskor med en totalt meningslös blögg.

Imorgon drar hanen på konferens så jag blir helt själv i två dagar. Om någon vill komma och sova över hos mig imorgon är denna person mycket välkommen. Jag bjuder på chips och toblerone. Fika har jag också i massor. På tal om fika så hade jag tänkt mig att en kaka från frysen, men kakorna hade visst flyttat till källaren och dit orkade jag inte gå, så det får nog bli ett glas oboy sen istället.

Städningen har tagit form idag. Numera är köket, vardagsrummet, badrummet och klädkammaren städad. Fast de två sistnämnda fick Daniel styra upp, badrummet för att han bara gnäller när jag har fuskat och klädkammaren för att det låg en uppsjö av modem, kablar och mycket annat som jag hade lagt ner i elåtervinningen för att slippa se skiten när en del saker ska sparas eller säljas.

Ibland funderar jag på om Baltazar kommer att komma ut genom magen istället för den vanliga vägen för ibland sparkas det hårt.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0