Guten Morgen

Jag börjar få lite julklappspanik just nu. Eller de flesta har jag koll på, men till min kära sambo. Jag har ingen aning om vad han ska få. Budgeten ligger på 350kr, så jag har ju inte alltför mycket att röra mig med. Jag är väldigt tacksam för förslag.

Dagen idag bjuder på presentinslagning, ihopskruvning av spjälsäng och sen blir det 40-års kalas/fest. Nånstans däremellan så ska jag borsta tänderna, eller om jag ska börja med det.

Till Stina: Det går fortfarande inte att ladda upp bilder här på bloggen.
Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken muppblogg du har, då får du väl mejla bilderna då. Måste ju veta vad jag kan buda på på tradera så jag får matchande kläder :-)



Vilka snåla presenter ni köper. Köpte en till Robban förut för 219.- och det var bara 1 av 3 delar.

2010-11-20 @ 14:51:01
URL: http://mamastina.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0