Hemma

Då var man hemma igen. Eller vi kom hem redan igår men då var jag så trött så jag däckade på en gång. Sen fick jag sova mina välbehövliga tio timmar. Jag försöker att fylla på mina sömnreserver för sen kom jag inte att få sova pga småbarn och sen när de har växt upp så kommer jag inte kunna sova för att jag kommer att oroa mig för dem såvida jag inte låser in de i källaren.

Just nu håller jag på och packar upp allt, eller det är ju i stort sett klart. Men när det kommer in nya prylar i huset så måste man ju göra plats för dem och så var det några julklappar som skulle slås in. Däremot så inhandlades det på tok för lite julklappar. Jag vet inte riktigt vad som hände där, men det som folk önskade sig fanns inte på Gekås. Däremot så blev det en del bebissaker inhandlade, så snart är vi beredda på att bli föräldrar, en sävng till IKEA bara, sen kan Baltazar ploppa ut. Det bästa igår var en kort dialog mellan Daniel och min mor.

D- Jag hittade inga kläder, bara white trash kläder.
M- Jag hittade massor med kläder.

Så om jag verkar trashig så vet ni var det kommer ifrån.

Sen blir det en sväng till Örebro för information från Försäkringskassan och sen storhandling av mat. Det lockar inte nånstans att sätta sig i en bil i detta väder. Men måste man så måste man.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0