Kommentarsvar

Denna kommentar fick jag av lillasyster på inlägget 35+6
Älskade Madde!! Dina byxor är slappa i rumpan!! Sen ska man inte ha blixt när man fotar sej själv i spegeln.

Så här kommer ett svar, ja jag vet att mina byxor sitter slappt men när jag köpte dom i v16 så trodde jag att jag skulle gå upp mer i vikt på mina lår och det där med blixten märkte jag också, jag tog faktiskt en bild utan blixt men sen laddade jag upp fel.

Snart kommer Daniel hem och det ska firas med varma mackor med kantarellstuvning på. Sen är jag redo att föda barn, eller nästan ska bara städa övervåningen och julpynta.

På tal om gardinerna som svärmor skulle hjälpa mig med så behövdes det inte sys något. Jag hade köpa färdigsytta men trodde de behövdes kortas av till de små fönsterna men det behövdes inte, däremot så ska de nålas ihop lite till stora fönstret och klippas lite hål för gardinfästena. För er som inte fattar vad jag menar så får ni skylla er själva.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0