Vad hände?

Ja vad hjände egentligen med lönen. Den bara försvann innan jag hann spendera pengarna. Hur jag ska överleva på föräldrapenning är något jag ska klura på. Någon som har bra tips?? Nu får jag dessutom bara en riktig lön innan jag ska leva snålt som nybliven mamma.

Nåväl på måndag drar jag till Ullaredet för att spendera Daniels pengar då mina är slut. Det är något jag ser framemot. Inköpslistan börjar på att ta sig.

Imorgon blir det jobb och sen kalas gånger 2. Varför folk envisas med att ha kalas samtidigt är för mig en gåta, för det slutar ju med att Daniel och jag delar på oss och då är det ju några som missar antingen mig eller Daniel och det vill man ju inte, för vi är ju de två mest underbara människorna i hela världen. Så till nästa höst är det bäst för våra släkter att göra kalasplaneringen tillsammans, för då är det ju ännu viktigare så inte någon missar Baltazar.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0