Föräldragrupp

Då har man träffat föräldragruppen för första gången och det var trevligt och spännande. Jag kanske inte blev så mycket klokare, men som Daniel säger; det löser sig till slut. För tillfället väntar jag på besked om min havandeskapspenning, det ska bli spännande att se om jag får igenom den. Jag är mycket tveksam till det, men folk i min omgivning tror att jag ska få. Nåväl än så länge går det bra att jobba och så länge det går bra så tänker jag fortsätta att jobba. Jag vill mest veta så jag kan tala om exakt för min arbetsgivare om när jag ska knalla hem. Men jag har inte tänkt att jobba längre än till 15 november, får jag inte nån HP så tar jag ut mamma-dagar. Nu blev det mycket föräldra saker här.

Som motvikt bjuder jag på en kattbild.



Idag har jag äntligen fått arslet ur soffan och rensat rabatten och delar av parkeringen. Tänkte att det kunde ju vara trevligt med en sista gång ute i trädgården. Nu är jag mest sugen på salta kex eller nåt åt det hållet så skafferiet nästa.

Mycket sammanhängande blogg det här, men det blir så ibland (läs ofta). Dessutom börjar jag bli sjukt sugen på att julpynta. Det kommer dessutom ske tidigt i år. Innan Baltasar är född hade jag tänkt mig, för efteråt kommer jag ha annat att tänka på.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0