Fullt upp...

Nu är det dags för måndagsinlägget. Dagen kommer att bestå av städning och sen blir det rumpmöte som avslutas med middag. Fullt upp med andra ord så bloggen kommer nog hamna lite i lä idag igen. Dessutom håller jag på och sorterar kort som ska framkallas. Det är skitsvårt med bröllopskorten, jag har nog hittills ratat 10 kort av 150. Men eftersom det är jag som betalar framkallningen så får jag ta den smällen. Så snart ska jag inhandla fotoalbum igen och sortera in korten i albumen, fast det är ju den roliga biten.

Veckan som kommer blir det full rulle med fyra öppningar som varvas med föräldragrupp, veterinärbesök, storhandling och så avslutas veckan med tacokväll på lördag. Lovely med andra ord. Nånstans ska jag hinna med mig själv haha eller inte. Nåväl nu är ju bröllpet över och jag ska försöka fokusera på mitt liv med föräldraförsäkring och allt annat som det innebär att bli förälder. Jag kom på igår att mina systrar fick barnvagnsbidrag av mina föräldrar till deras första barn så snart ska det ut och shoppas barn. För man köper väl de på Babyproffsen??
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0