Jobb jobb

Idag blir det jobb den otroligt roliga tiden 11.30-20.30 och likadant blir det imorgon. Men sen är jag ledig fre-sön och det är något jag ser framemot och det är väldigt få saker som kan få mig att jobba i helgen. Jag har inte haft en sån helg sen i april. Anledningen till det är att jag har gått på ett annat schema.

Igår blev jag några plastskålar rikare, eller jag har inte fått dem än, men de kommer. Jag har däremot planer på att ha ett eget Tupperware party framöver så om ni är intresserade av att komma lämna gärna en kommentar så jag vet om det finns intresse.

Dessutom blev mitt hår mörkare igår och på lördag ska den slutgiltiga färgen i. Nu är det bara rödtonat så att mina blondieslingor inte ska synas igenom sen. Igår kollade jag dessutom mitt banksaldo och jag var inte lika fattig som jag trodde, det lönar sig att budgetfika på IKEA.
Kommentarer
Postat av: pelle

Hoppas du slipper jobba till helgen nu bara, om Ann mår dåligt och allt!

2010-09-15 @ 20:30:57
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0