Kalas nummer 512

Igår var det dags för kalas 512 detta år. Det var min far som fyllde 55 år. Några bilder får ni inte för jag hade ingen kamera med mig. Men höjdpunkten var när lillasyster körde minicross och körde omkull. Det bjöds även på gott fika och smörgåstårta. Så man åkte ju inte därifrån hungrig.

Däremot så lider jag av depressioner efter att ha sett filmen The Road. Jag är livrädd varenda gång jag öppnar ytterdörren att jorden har dött. Jag ska helt enkelt inte se filmer om jordens undergång.

Imorgon börjar mitt nya bloggliv, jag är med andra ord ledig.

Update; för er som är nyfken på magen, gå in på lillasysters blogg så får ni se en liten skymt av den.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0