Nytt svammel

Jag tror jag återkommer efter helgen eller kanske i helgen eller nån dag när jag inte är lika trött. Det tar på en att vara preggo och jobba 6-16. Men imorgon är det sista öppningen. Morgondagen avslutas sen med ett 40-årsfest på kvällen. Jag kommer vara tröttare än tröttast. Jag får väl skylla på att Baltasar tar all energi eller nåt och att jag bara blir pigg av choklad och därför måste svulla hela kvällen. På tal om det så börjar mina lår bli feta. De har alltid varit fina och smala. Jag har vant mig vid att magen har varit dallrig de senaste 10 åren, men inte låren. Mina fina lår. Snart kommer jag väl få knubbiga händer också. Det blir hårdträning för mig i vår. Jag hoppas att det är långt kvar tills våren.

Som ni ser så blir det inte bättre än såhär när jag är trött. Och värre kommer det säkert att bli.
Kommentarer
Postat av: pelle

den där baltasar har tydligen satt igång blåsan på dig också, har jag förstått ;)

2010-09-03 @ 13:09:57
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0