Tjoho

Nu äntligen börjar jag bli klar med tipspromenaden till Sofia och Eriks bröllop. Det har varit lite småjobbigt att använda ett wordprogram. Det hör ju inte direkt till mina vanliga rutiner. Det svåraste var att hitta programmet i datorn. Det klarade jag inte ens. En grundkurs i datoranvändning kanske skulle vara något att rekommendera. Jag hittar numera bara till internet ikonen och sen är det kört.

Idag är det dags för det första besöket med föräldragruppen, det ska bli spännande att se vad det är för mer pack som ska ha barn i Fjöget. Annars hoppas jag på bra och nyttig information som gör mig mer förberedd. Men det ska nog inte vara så svårt.



Här är de lyckliga som ska gifta sig i helgen, kortet är från Sälen nyåret 01-02. På den tiden hade brudgummen hår på huvudet.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0