Brännboll

Igår spelades det brännboll hos mamma och pappa ute i Sannahed med hela tjocka släkten. Kvällen var mycket lyckad då mitt lag vann i brännboll. Fast det var dock inte min förtjänst. Jag fick också höra av mammas granne att jag har en badboll i magen.



Här ser ni ett litet urval av alla bilder jag tog igår. Efter brännbollen så blev det grillpicknick i trädgården.

Idag har jag börjat ösa grus till gången. Det går fortare än vad jag trodde det skulle jag göra och det ser jag som mycket positivt men just nu är jag slut. Däremot så hade jag och hanen en intressant konversation om gången och det var att om det var han som gjorde den så hade han hyrt nåt att skyffla gruset med. Jag funderar på det, men pengar lägger jag hellre på annat och så skulle jag inte vilja köra den lilla mackapären att skyffla gruset med heller. Så eftersom jag är snål och oteknisk så får jag slita på kroppen istället. Och till er som oroar er för mig att jag sliter ut mig så behöver ni inte göra det. Jag är helt enkelt för lat för att bli utsliten, jag håller på tills det tar emot litegrann sen lägger jag av och så får det ta längre tid istället.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0