Gårdagen

Igår så var jag och hanen först på loppis på Örebro golfhall. Där var det sjukt mycket folk och om man är lite folkskygga och inte tycker om att trängas med folk så är det inget jag kan rekommendera, men vill man trängas med armbågar och barnvagnar och störiga ungar på minimal yta så ska man absolut åka dit. Men en gammal bryggeriflaska fick vi med oss därifrån.



Sen får vi vidare mot Noramarken och trängdes med ännu mera folk. Pga den stora folkmassan så fick vi inte med oss nåt hem förutom den här.



Jag lyckades vinna den på chokladhjul. Annars kan jag mycket väl tänka mig att åka till Nora och strosa omkring där i den mysiga trästaden när det inte är marken. För marknadsutbudet var det gamla vanliga och det var inte så längesen vi var på marken.

Senare på kvällen så vankades det kräftskiva i lägenhet i Örebro. Vi var lite skeptiska till kräftskiva i lägenhet men det gick bra. Kan ju också bero på att vi inte var så jättemånga utan lagom med folk.

Idag blir det arbete i trädgården och kanske en och annan chokladbit.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0