Sådär

Meine schwester gnällde över alla sina utgifter och liten lön, jag förstår henne men jag delar inte detta öde denna månad då jag fick ut lite mer än vad jag brukar få (me like semesterdagar) och med semestern så hade även Saaben semester så bensinräkningen blev låg (men inte Daniels). Så min äldre syster kan gifta sig flera gånger om och jag har råd ändå att vara tärna. Nja kanske inte men det ska nog gå runt ialf.

Nog om ekonomi idag är jag inte lika död, det kan ju bero på att jag slutade 14.00 och normalt sett brukar jag sluta 16.00 och det var väldigt skönt att få åka hem då. Framför allt nu när klockan bara är halv sex och jag har vart hemma i många timmar.

Snart blir det hem till svärföräldrarna för jag har bakat muffins, det gäller ju att fika för två har jag hört. Förresten så gick det sådär med att sluta svära, för bara några minuter efter mitt sluta svära inlägg så gick jag in i klädkammaren och slog i lilltån i pallen som står därinne. Som tur var så var det inte lilltån som fick stryk i förra veckan när jag var på väg in i duschen. (Jag duschar däremot oftare än en gång i veckan). Nån gång kanske jag bjuder på en fotbild och då får ni se hur små lilltår jag har och eftersom de är så små så borde det vara svårt att slå i dom i saker, men det går. Jag lovar.

Hur jag ska kunna sitta i en soffa hela kvällen vet jag inte då min rygg inte gillar sittande läge i för många timmar och mina fötter gillar inte stående läge. Jag får nog helt enkelt gå och lägga mig istället. Då mår jag prima.
Kommentarer
Postat av: pelle

Det är en enorm skillnad att få sluta 14 istället för 16. man är inget nervvrak när man kommer hem ;)

2010-08-25 @ 10:01:11
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0