Sur



Jag är övertygad om att Seth är sur på mig. Igår kväll när han kom in så slängde jag ut musen som han hade med sig in. Sen så i förrgår när Gösta kom tillbaka, så fick ju Gösta all uppmärksamhet. Seth blev sur och la sig nere i fotänden i sängen innan han gick därifrån. Idag har han mest varit disträ och inte velat gå ut och nyss så jagade jag ner honom från biljardbordet. Så med andra ord är han skitsur på mig. Men jag är inte den som tänker fjäska för en katt. Jag väntar ut honom och sen kommer han att komma gosig som bara den och säga förlåt för att han har varit så grinig de sista dagarna.
Kommentarer
Postat av: Stina

Det är inget kul att kommentera katter...

2010-08-18 @ 19:52:19
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0