Tjolahopp

Hopp hopp äntligen måndag och åter dags för en ny arbetsvecka, den inleds med 11-20 idag och följs av fyra stycken 6-16 pass. Kommer vara skapligt trött på fredag när jag ska på 40 års kalas. Men som preggo får man vara trött om inte annat så går det utmärkt att skylla på det.

För övrigt så gick det framåt igår ute i trädgården förutom att det inte blev något gräs klippt, men det skyller jag helt och hållet på regnet på kom. Men nu är de döda blommorna som hängde vid pergolan puts väck och det ligger lite mera grus i gången och poolen är tömd på vatten. Så nu börjar hösten komma på riktigt. 

Sen på kvällen blev det ostbågar, schweizernöt och Harrison Ford, en mycket bra avslutning på en halvslö söndag. Fast Harrison är snyggast i Star wars, helskägg som han hade i början av filmen Jagad är sådär, det var lite för långt för min smak.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0