Äntligen

Idag ska äntligen det där pelletsförrådet byggas ihop. Jag och hanen har tidigare gjort några halvdana försök när vi inte haft så mycket tid på oss. Det har ju gått sådär då. Hur det ska gå denna gång får framtiden utvisa. Då jag är dyngtrött, ser snett, orkar inte hålla upp armarna, är lättretlig osv. Det hela kan bero på att jag håller på och svälter ihjäl. Min kära hane har inte varit så duktig hemmabitch idag, han hade inte maten klar när jag kom hem. Han får helt enkelt gå upp tidigare på morgnarna så han hinner med allt han ska göra innan maten.

Men sen ikväll är det CSI NY så jag har ju något att se framemot. Det där med att lösa mord kan jag inte få nog av på tv.n. I verkligheten skulle jag ha skitit på mig och dött om jag hade varit nån av kriminalarna. På mitt har jag ialf hittills inte stött på några döda människor, bara möss och de räknas inte.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0