Bränd

Igår efter att jag hade klippt gräset på rekordkort tid så tänkte jag att nu är det min tur att få lite färg på mig från solen. Så jag satte mig i min nya brassestol med en bok. Sen efter några timmar var jag bränd ovanför brösten, på armen ser man en tydlig rand på var solen tagit och inte tagit. Sen eftersom jag satt ganska rättupp så skuggade mina bröst halva magen, så på magen har jag två kupor. Det hela ser mycket roligt ut och Daniel var inte sen att mobba mig, jag fick bla höra turistande tysk sen var det mer men ingen av oss kommer ihåg det i skrivande stund.

Idag är det däremot molnigt och det beyder städa inne och med lite tur lite lugnare på jobbet ikväll när jag ska jobba.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0