Dag nummer tre

Min tredje semesterdag har hittills gått i småpysslandes tecken då jag har dammsugit, torkat golvet i sovrummet, vattnat blommorna ute, tvättat och målat lite dörrfoder. Allt detta innan klockan är elva. Det är starkt jobbat. Dagen kommer fortsätta med lite hallonplockning och sen besök hos en kompis inne i Örebro.

Jag har däremot inte kommit nånstans med operation städa övervåning och tänker inte göra så länge som solen skiner ute. Det får bli imorgon när vädergudarna har spått regn. Men jag litar inte så mycket på vädergudarna på na.se de verkar mest göra som de vill och inte som vädret därute faktiskt gör.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0