En vecka kvar

Gårdagens inlägg får jag nog skämmas för, för det var så dåligt. Jag skyller på att jag hade den lilla datorn som knappt går att skriva på.

På en loppis igår så hittade Daniel en stor köpmansdisk av äldre modell som tyvärr inte var till salu. Så nu är han insöad på de där diskarna och letar överallt på internet efter en. Det ska bli spännande att se om han hittar någon som inte kostar skjortan eller ligger långt åt helvete.

För övrigt har jag bara en vecka kvar till semester. Det är något som jag ser framemot. Jag vet inte riktigt vad som ska göras under semestern. Jag hade ju planer på att göra klart plattgången, men jag börjar lägga ner de planerna. Dels så har vi inga grejer hemma för att vår granne som är åkare och kan frakta hem singel och sådana saker förmodligen har gått på semester och sen tror inte jag att det är så bra för min rygg att slita ut sig just nu. Så gången blir nog återigen till nästa sommar. Så städa övervåningen ordentligt ska nog bli gjort under regniga dagar. Kanske skulle styra upp den med lite inredningsprylar också. Vi får se hur mycket ork och pengar som finns när städningen är klar.

Idag kallar jobbet 12-20.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0