....

Idag fortsätter städningen innan det kommer lite grillsuget folk hit, men jag har förhoppningar att hinna pressa två timmar i solen, så det är bara att sätta fart.

Gårdagkvällen på jobbet var förvånansvärd lugn och då stod jag ändå med en man kort efter ett missförstånd. Om det inte hade varit för värmen så hade jag trott att det var vinter ett tag. Men det var skönt att komma hem och inte känna sig helt överkörd, det är en ovanlig känsla på sommaren. Nu i helgen ska jag njuta av att vara ledig och sen är det bara två veckor kvar till semester och plattgång.

Dessutom borde jag skämmas, jag köpte ett par converse för några veckor sen, de är fortfarande oanvända. Jag skyller på värmen att jag har gått barfota och då använt alla mina barfotaskor. För de har visst blivit några stycken.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0