Grillning

Igår var det dags för vår årliga grillfest. Efter lite återbud och sånt så var vi ett gäng tappra barnfamiljer och gravida som åt gott och badade lite. Fast det var ju bara jag och två karlar som badade, de andra fegade. Vi som badade hade däremot gärna velat haft en poolbar. Det är något jag får jobba på till nästa sommar.



Eftersom det är barn med på alla bilder och jag inte frågat om jag får lägga ut kort på dom och dessutom kan jag inte vattenmärka bilder så får ni nöja er med en bild på mig och hanen.

Idag ska det städas undan det sista och sen ska vi tydligen till Marieberg för att lämna tillbaka min cafégrupp som inte tålde nånting och sen köpa en ny luftmadrass. Det var nån som badade Seth och han åkte då på min luftmadrass så den gick sönder. Den här gången ska jag inte göra som sist och handla med prislappen, för den som gick sönder var jag aldrig nöjd med, den var för liten, eller jag för stor, beror på hur man ser det.

Nä ut i solen och bli neger=)
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0