Jobb jobb jobb

Jag tror helt ärligt att mitt liv består av jobb. Är det inte på jobbet så är det här hemma. Igår när jag kom hem så fick jag äntligen arsler ur vagnen och rensade rabatten. Men det var trevligt när jag kom ner till pergolan för den var städad. Det händer inte alltför ofta. Ikväll när jag kommer hem så hade jag tänkt att dammsuga övervåningen, det är väldigt mycket slipdamm däruppe och det skulle vara trevligt att kunna gå däruppe utan skor.

Men innan allt sånt jobb blir det en sväng till Gyllene Måsen. Det känns bra idag med alla moln, jag hoppas att de blir större och börjar tappa vatten. Det skulle göra min dag totalt.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0