Kalas

Idag ska vi ha 23 års kalas för min lillasyster som fyller 23 för femte gången om jag har räknat rätt. Och känner jag henne rätt så kommer hon att tjata om att hon sex veckor semester. Jag har då tre veckor kvar att jobba och sen bara semester i tre. Så idag ska jag då städa pergolan så vi kan sitta därute och fika och Daniel har lovat att han ska städa inne. Perfekt för min del för då får jag kanske lite sol på mig. Daniel är ju som bekant solskygg men får ändå mer solbränna än mig, ibland tycker jag faktiskt att mitt liv är orättvist. För att inte tala om när katterna bara sover och slöar och jag måste slita både hemma och på jobbet.
Kommentarer
Postat av: Stina

Kalasbilder här tack!

2010-07-04 @ 22:10:29
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0