Ledsen

Idag är det riktigt synd om mig, regnet öser ner så jag kan inte klippa gräset idag. Jag är så ledsen att jag sitter här och gråter. Eller inte. Jag ser det positiva i det hela, poolen blir fylld och kanske att Beta kommer hem som har varit borta i en månad och så behöver jag inte vattna blommorna ute. Men sen tog de positiva sakerna slut. Däremot så ska pelletsförrådet byggas ihop idag. Det blev aldrig gjort i måndags eftersom både Daniel och jag var trötta. Så nu ska vi bara orka slita oss från våra datorer och springa ner till gäststugan och bygga förråd. Det hela kan bli mycket svårt och förmodligen kommer halva min sambo smälta bort eftersom han är gjord av socker.

Nä ge mig semester istället. Nu är det bara tre arbetspass kvar.
Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle gärna komma och testa den där poolen någon gång. Saknar havet nu när jag är hemma på min gata i stan igen :0)

2010-07-22 @ 12:45:33
URL: http://myphotography-hanna.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Haha.. Har ju sällskap med Stoffe men jag kan fråga om han har lust att skippa sin egen brors bröllop.. :D

2010-07-23 @ 16:21:09
URL: http://emeliesegnavarld.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0