Omöjliga katt

Här hittade jag den omöjligt söta Gösta här om dagen. Jag tror han hade väldigt tråkigt.

Inatt var han dessutom ännu sötare, när jag kom hem efter en sen stängning så låg han på min sida i sängen och sen när jag kom så lade han sig hos hanen och sen låg han där hela natten. Tyvärr så är han ju lika hängiven mig som sin husse. Jag förstår inte att alla i detta hushåll ska honom som sin nummer ett. Så jävla speciell är han inte. Eller tydligen enligt katterna och mig också för den delen. Det är tur att Seth inte är lika hussekär så jag har nån bundsförvant i detta hus.

Idag fortsätter städningen, det ska tydligen dammsugas och sen moppas golv och det behövs för moppa golv har vi nog inte gjort sen i april så det är mycket ingrott slipdamm i golvspringorna nu. Sen blir det en stängning och sen ledig helg. Men jag ska inte gnälla över stängningarna jag har haft tre stycken på hela sommaren, så jag ska nog bara vara tyst.
Kommentarer
Postat av: knixie

Nu har jag ändrat så bakgrundsbilden är centrerad hade glömt det! Ser det bättre ut nu?

2010-07-09 @ 11:46:23
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: pelle

katters beteende alltså... går inte att spå :P

2010-07-09 @ 16:11:16
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0