Överflödiga ord om ingenting

Fan vad jag känner mig produktiv, har städat som en galning nu. Tyvärr finns det ju alltid mer saker att städa. Som en hel övervåning som är dammig. Fast visserligen så grovdammsög jag den igår. Och nu ska jag stryka kläder, det är verkligen skittråkigt. Sen om det finns tid så ska jag tvätta fönstrena för de är också döskitiga. Ibland är det jobbigt att leva med en pedantisk sambo som vill att allt ska vara perfekt när det kommer folk och som dessutom tillbringar all ledig tid för att få klar källaren så pannan kan installeras. För därnere sätter jag inte min fot till att hjälpa till. Då tvättar jag hellre fönster. Min förhoppning är att det finns tid för mig att sola lite innan folk kommer hit för att grilla lite. Men det kan jag nog glömma eftersom sambon alltid hittar på roliga saker som ska göras.

Nä lite stryk på det här.
Kommentarer
Postat av: Stina

Du kan få tvätta fönstrena här - du kan t o m få betalt för det!

2010-07-09 @ 09:28:34
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0