Smakprov

Här kommer ett smakprov på trappen. Vi har nog hållit på i tre timmar med att få upp de där tapeterna.



Och bilder till headern kommer att komma nån gång när jag har tid att sitta ner och gå igenom lite bilder här på datorn. Tiden vill inte riktigt infinna sig till detta. Däremot vill jag tacka min vän Josefine eller Knixie som hon kallar sig att hon har gjort designen här åt mig. Då jag inte kan så mycket sånt. Nu ska det däremot planteras blommor och sen blir det lite CSI som jag har spelat in åt mig.
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättesnygg tapet!

2010-07-01 @ 23:50:27
Postat av: Amanda

Fina tapeter :)

2010-07-04 @ 13:59:51
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Emma

Den blev ju riktigt bra till slut =)

2010-07-18 @ 10:46:25

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0