Tjoho

I'm back efter en liten bloggpaus som har bestått av jobb och umgänge med sambo. Idag dagen till ära har jag först jobbat en sväng då skiftledaren låg hemma och sov, men hon vaknade till slut o kom till jobbet så jag fick åka hem. Sen kom Niklas och Therese och det bar av till Mullhyttan för att gå på marken och sen blev det ett gäng loppisar av varierande kvalitet. Det blev några fynd, lite böcker och några lp-skivor. Sen blev det grillning och glass. Det hela var mycket trevligt och görs gärna om igen.

Nu har jag fastnat i soffan hemma hos svärföräldrarna och det är gött det.

Fan vad tråkigt inlägg det blev.
Kommentarer
Postat av: pelle

Sandra som försov sig eller? ;)

2010-07-21 @ 21:14:53
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0