Ännu närmre semester

Nu har jag bara 3½ arbetspass kvar på jobbet innan semester. Nedräkningen har alltså börjat på allvar den här gången. Hur det ska gå att jobba idag enda till 20.30 vet jag inte riktigt än. Den senaste tiden har inte jag jobbat längre än till 19.00 så jag kommer förmodligen att sabba alltihopa ikväll, jag vet inte riktigt hur men på nåt ska jag väl lyckas.

Försökte ringa till barnmorskan förut, det gick sådär. Det var ju stängt ons-tor-fre denna vecka. Tur att det inte var något akut. Fast jag gillar inte mitt nya BF eller Baltasars BF det blev flyttat till 14 december. Jag tyckte den 8 var bättre. Men allt är bra förutom julafton och 28 december. Man kan ju inte fylla år på de menlösas barns dag.

Sätta fart innan jobbet var det.
Kommentarer
Postat av: pelle

Gööööööött! Själv har jag bara sju pass kvar nu till jag får hoppa i väg på semester igen ;)

2010-07-21 @ 21:14:23
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0