FK

Sitter och väntar på att Försäkringskassan ska ringa upp. Roligare saker har jag ju gjort på en fredag. Dagen till ära så ska jag raka benen, det var ett tag sen. Jag skyller på Baltasar, den där magen är skapligt i vägen. Fast den är väldigt mysig också, speciellt när det sparkar. Sen ska det packas iordning för en liten weekend tripp. Just nu håller jag tummarna på att SJ håller tidtabellerna på lördag för annars blir det tight med lägenheten.

Sen så har det ju snöat under natten också. Jag funderar på, kan man börja julpynta redan nu? Jag är jättesugen på det och jag har sagt att allt ska vara uppe till 1:a advent för sen kommer nog inte jag orka. Däremot har jag fått order om att plocka ner allt själv, men det ska väl lösa sig. Jag får väl ta en sak om dagen så är det nere till Midsommar någon gång.

På måndag är det lön, det är något jag alltid ser framemot tills räkningarna är betalda sen väntar jag på nästa lön=)
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0