Ledig

Idag funderar jag på att slå på stort. Med hela två blogginlägg. Det känns väldigt tufft, jag är inte alls säker på att jag kommer att klara av det. Jag riktigt känner pressen och hur det kommer att påverka mig negativt.

Fast innan det andra blogginlägget dyker upp så ska jag ta vara på min lediga dag. Det ska firas med att stryka skjortor, dammsuga övervåningen och sen lite senare blir det ett besök hos Daniels mormor och sen till min lillasyster.

Sen imorgon blir det jobb igen. Stängning står på schemat torsdag och fredag. Sen tar jag helg och drar till Stockholm med hanen för att se We Will Rock You. Vi ska även hälsa på Mia och Linda som bor däruppe. Linda ska vi ju garanterat hälsa på eftersom vi ska bo hos henne. Det är bra med vänner därborta så man slipper bo på hotell. För sådana pengar sparar till Ullared. Där ska det bebisshoppas. Vem vet jag kanske kommer hem med en bebis som jag hittade på extrapris.

Dessutom så verkar min rygg sitta ihop idag, den behövde bara 10 timmars sömn.
Kommentarer
Postat av: Hanna

Håll gärna utkik efter en trevlig, rolig och snäll karl åt mig också när du är i Ullared. Han får inte vara för dyr, men jag vill inte ha något billigt skräp heller.



Förresten, katten jag såg var grå och svart.

2010-10-20 @ 17:51:33
URL: http://karusellflickanskrypin.blogspot.com

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0