Rensardag

Idag ska det rensas i lite garderober och skåp. Jag var ju hos lillasyster igår och lånade en massa bebiskläder och så fick jag äntligen mina tupperware burkar. Så nu ska det göras plats i klädkammaren och sen ska det rensas i burkskåpet. Av nån anledning åker det inte mycket konstiga saker i förvaringsutrymmena när man har gått om sådana.

Ikväll blir det work all night, men det ser jag framemot. Jag ska njuta av mina tre sista donkan-veckor nu. För om tre veckor jobbar jag min sista dag innan mammaledigheten.
Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill också gå på mammaledighet!! Typ 4-5 månader kvar...

2010-10-22 @ 21:22:07
URL: http://mamastina.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0