Sörjer

Jag sörjer av två anledningar, den första är att Ullared på femman är slut för denna gång. Sista avsnittet gick visserligen i måndags, men jag har inte sett det förrän idag. Jag hoppas verkligen att det blir en till säsong. Obs jag är inte det minsta ironisk utan helt allvarlig.

Det andra är att jag fick brev från försäkringskassan där det står att det tar ca 6 veckor innan jag får besked om min HP. Man har ju hört talas om skräckfall osv men man hade jo hoppats på att man skulle slippa själv. Nu kommer jag inte så utan pengar utan jag tar ut föräldradagar som de får ändra till HP om jag får igenom den. Men som sagt var det hade gärna fått vart klart nu.

Som vanligt har jag en övergosig Seth här hos mig som försvårar mitt bloggande. Men det är lika bra jag vänjer mig tills Baltasar kommer till världen. Nackdelen med Baltasar är att han kan jag ju inte mota undan som jag gör med katten.

Sova nu så jag orkar gå upp 05.15 imorgon för ytterligare en dag på Gyllene Måsen.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0