Tjoho

Helgen är snart slut och imorgon börjar jag jobba 06.00 för att sen stämpla ut 16.00. Veckan kunde absolut inte börja bättre. Dessutom ska jag månadsinventera, dvs räkna allt som finns på hela Gyllen Måsen. Jag undrar om man även ska räkna medarbetarna?? De finns ju där också och de kan ju också försvinna av olika anledningar.

Nä just nu räknar jag faktiskt ner dagarna tills jag går hem och är mammaledig. Jag börjar på att känna att kroppen säger ifrån, men åtta arbetspass ska jag nog klara av. Jag får helt enkelt låta bli att tappa saker på golvet eftersom jag har svårt att böja mig ner.

Idag har jag dessutom träningsvärk i benen efter tre timmars svampplockning igår. Det blev ju en del att böja sig ner och sitta på huk, stå på knäna osv. Så nu har jag lite svårt med att resa mig upp. Det där med att träna kanske man skulle ta tag i.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0