Knas-katt



Gösta gillade utsikten uppe på pallen. Sen öppnade jag ytterdörren och då sprang han in.

Daniels förkylning börjar på att nå mig nu. Det killar i halsen och näsan är halvtäpp så nu blir det massor med vila innan jobbet. Det är något förfärligt dyrt med karensdagar och så länge jag har inte har feber så är jag för snål för att vara hemma. Sen att jag smittar andra skiter jag fullständigt i för någon därute har ju smittat Daniel och han har smittat mig så jag ger bara tillbaka.

Möhippan finns nu på systers blogg som är länkad här på sidan så är ni sugna på den så gå in på hennes sida. Nu blir det apoteket nästa för att köpa avmaskningsmedel till Seth, han hostar han med och det kunde bero på mask.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0