Kvällsinlägg

Här kommer jag och lyxar till det med ett kvällsinlägg. Vad det ska handla om låter jag förbli osagt för jag vet inte. Jag överlevde jobbet idag också, eller det gick riktigt galant. Imorgon blev det visst stänging istället för mellanpass så då jäklar ska jag vara produktiv här hemma så jag kan slöa bort fredagen.

Helgen ser lovande ut med klänningsprovning och lunch på stan med systrar och sen lite hårfärgning. Sen på kvällen ska det ätas Sushi med jobbet. Jag hoppas att gravidsushi är mer än gurkor och bönor för det är inte mina favoriter. Jag föredrar kött eller tillagad fiskbit.

Lite bilder blir det kanske imorgon. Jag och kameran har för tillfället tappat kontakten. Vi är inte osams, vi har bara inte orkat umgåtts. Sen så har jag bytt till den pluttelilla datorn (min var ju skitseg) och den är inte inkopplad till servern där alla andra bilder ligger. Men ord är ju roligt det också.

Dessutom så var Arga snickarn skitdålig ikväll.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0