Långhelg igen

Förra helgen hade jag min efterlängtade lediga helg fre-sön, denna helg blir bättre ledig fre-mån. Jag skyller allt på min storasyster med sambo som tvingade mig ta ledigt hela stängningshelgen för att närvara på deras bröllop. Men de är förlåtna för längesen för jag tycker faktiskt inte om stängningshelger, om nu någon tar illa upp pga detta så får jag stå för det. Att jobba kväll när andra är lediga är ingen höjdare och jag lider med annat folk som jobbar inom branschen. Men nog om detta det var ju inte det som det skulle handla om. Utan om något helt annat.

Nä jag kom inte på vad det skulle handla om, lönen kom idag ialf och den tog slut också eller nej den tog inte slut. Jag bara stoppade in överflödiga pengar på sparkontot så jag inte gör av med dem på onödiga saker. Annars ska det ju börjas handlas barngrejjer. Daniel hittade en checklista på saker man skulle ha. Den var lång, men lite underhållande. Dopklänning var väldigt viktig.

Nä nu ska jag göra något vettigt som att läsa Slitz istället.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0