Lördag

Idag är det den sista klänningsprovningen innan brölloppet som är nästa helg och då hoppas jag på att det inte spöregnar ute som det gör nu. Det behöver inte vara strålande solsken, men inte spöregna som det gör nu. Lite mulet kan fungera. Sen blir det lunch uppe på stan och sen ska mitt hår färgas igen. Det blir brunt nånting. Ikväll ska jag ut och äta sushi med lite jobbarkompisar. Ska bli roligt att träffa dom ute en sista gång innan man får barn.

Igår blev det inte mycket gjort här hemma. Jag konstaterade att just ingenting var jätteviktigt och lade mig sen i sängen och läste hela dagen.

Hur Daniel ska överleva hela dagen utan mig vet jag inte riktigt, men jag har hört rykten att Slyna ska komma och leka med honom så de två får det nog mysigt. Det var ett tag sen de lekte på tu man hand. Jag har tom bytt lakan åt dom.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0