Knas-katter

Tjoho hemma igen efter jobbet och för första gången på ett bra tag så kändes det helt okej att jobba till 20 på kvällen. Jag är ett mycket stort fan av lågförsäljning. Tur att man har lite semester på sommaren så att man orkar.

Det här inlägget skriver jag mest som utfyllnad och pik till alla som inte har uppdaterat sin blogg sen jag kollade alla imorse. Däremot så ska jag skärpa till mig här, det har varit på tok för mycket barnkläder här känner jag. Så i kompensation kommer några kattbilder.



Sasha förra året när hon var rakad.



Gösta inspekterar klädkammaren



Fotomodellen Siri, hon kunde det där med att posera framför kameran, något som hennes avkommor inte kan. De kommer och gosar med en istället för att posera. Tyvärr så lämnade Siri oss för snart två år sen. Någon gång kommer det kanske en hel fotoserie med denna kisse.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0